Tuesday, May 4, 2010

Juara Piala Duta KARISMA ( 2010 )

Biarlah aku membuat sedikit ulasan dan coretan walaupun hati masih lagi tidak 100% mengizinkan aku untuk menulis.Tahniah dan Syabas buat Kontijen Mu`tah ke Mafraq.

Kejohanan Sukan Penuntut Malaysia Sejordan kali ini membawa seribu satu cerita. Pahit manis perjalanan kejohanan ini hanya para peserta yang lebih mengetahuinya. Alhamdulillah, dengan berhempas pulas dan persediaan yang separa rapi SBB Mu`tah (The Brilliant Team) masih lagi dapat mengekalkan status Juara 5 kali berturut-turut dalam acara sukan bola sepak. Kali ini, sekali lagi, Team Irbid, Team Mafraq, dan The Dream Team of Amman terpaksa berputih mata untuk merampas kejuaraan. Tingkatkan lagi usaha anda untuk kejohanan akan datang.

Walaupun ada yang memberi komen negatif terhadap Team bola sepak dan para penyokong Mu`tah. Kami terima seadanya dan berlapang dada. Cuma kami ingin mengingatkan tanpa penyertaan kami kejohanan tidak akan bermakna. Jika tidak setuju dengan pendapat ini tidak mengapa. Biarlah atas padang kita bermusuh, tetapi jangan dibawa-bawa hingga ke luar padang. Tidak comel dipandang oleh masyarakat. Persaudaraan tetap persaudaraan. Ukhwah kami ialah ukhwah dari hati ke hati. Jadi segala salah silap harap dimaafkan. Kami hanya insan biasa yang tidak dapat lari dari segala salah silap.

Sekali lagi tahniah buat kontijen Mu`tah keseluruhanya dan yang paling utama tahniah untuk The Brilliant Team ( SBB A & b ). Kita akan pertahankan kejuaraan kita untuk tahun akan datang, InsyaAllah.

JUMPA DI KARISMA 2011 (IRBID)

sebelum perlawanan akhir menentang Dream Team Amman

muhasabah permainan dan mengatur strategi dan tektikal

sebelum perlawanan pertama dengan Mafraq B peringkat kumpulan

No comments: